onsdag 19 januari 2011

Nya bevis

Just som jag nästan bestämt mig. Bestämt mig för att lägga ned. Då kom genomslaget. Plötsligt kunde jag. I alla fall ganska många meter. Crawla alltså. Fick till 50 m. Och utan näsklämma och utan simfötter. Ingen bloddoppning. Fusk har jag annars varit sugen på. Men nu gick det alltså utan fusk. Fusk har legat högt upp bland min och min kära simkompis diskussionsämnen. Nu finns det utrymme för annat. Och det är ju trevligt.

Det är fortfarande tråkigt. Och jag fick nysa ut poolen ur näsan hela em. Men jag är ändå stolt att jag inte gav upp.

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat, tjejen!!

    Många kramar Vickan

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Har just hittat din roliga blogg och sitter och drömmer mig bort till underbara Singapore för en kort stund när minstingen (9 mån sover) och 2 åringen tittar på Bamse!

    Älskar Singapore och vi har varit där flertalet gånger maken och jag innan barnen kom. En flytt var på gång, men blev inget av i slutändan. MEN, jag drömmer om att få flytta ut fortfarande :) Nu när barnen är små vore det perfekt...aahh. Trivs egentligen bra med att jobba ,men att vara hemmafru i Singapore och få en bebis till lockar mer ;) Ska prata med maken!! Haha!!

    Som tröst blir det iaf en semester på drygt 2 veckor i Singapore över jul och nyår :) Låångt till dess. Måste kika in på Beaufort Resort, Sentosa´s hemsida lite nu. Ett av våra favorithotell i världen.

    Hur länge har ni varit utflyttade?

    Kram Christina

    SvaraRadera
  3. Hej Christina,
    Vi flyttade hit i mars 2009. Visst är det svårt att inte gilla Singan. Lycka till med maken. Det är så enkelt och underbart att bo här. Kan verkligen varmt rekommendera det. Ha det kalas. Kram C

    SvaraRadera
  4. Hej igen,

    Önskar trevlig helg!
    Här i Göteborg är det MINUS 5 grader!!! Lockande va!?!
    Ska bli jättekul att följa din blogg framöver!

    Varje gång vi varit i Singapore har vi kännt att vi vill flytta...Du kan förstå att vi tackade nej till att bo i Kuala Lumpur häromåret. Då får det hellre vara! Maken jobbar mkt i Hong Kong och i Kina för ett svenskt läkemedelsföretag och nu sitter jag här hemma själv med barnen då han är i Hong Kong för tillfället. Fullt ös med 2 små! Borde ju få flytta tycker jag så är det inte så långt för honom att flyga! Ska presentera den idén tror jag!!!

    Hur länge ska ni vara kvar i det underbara landet?


    Kram Christina

    SvaraRadera