lördag 22 januari 2011

Om jag vad din hemmafru

Veckans gäster, Es bror och babe, gav oss den helt underbara kokboken - Om jag var din hemmafru.

Eftersom jag är lite bakom, (Ja det hände även när vi bodde i Sverige. Jag har inte koll. Inte på kändisar, bloggar, smink. Sånt som är viktigt. I alla fall när man är hemmafru.) hade jag aldrig hört talas om Lotta Lundbergs blogg eller bok.

Min okunskap gjorde att jag blev grymt förvånad. Fick försöka hålla mig lugn. Vad menade de med denna bok?? Ville de att jag skulle bli deras hemmafru också... Lite nyfiken blev jag dock. Vad var det här för bok? Lite rädd blev jag också, Kommer jag också sluta så här?? Som en mördare... dock en sjukt snygg sådan.

Men nu säger jag bara en sak. Efter att ha hängt med boken en vecka. Köp den. Läs den. Njut. Skratta. Den är helt enkelt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar