fredag 21 januari 2011

Varning!!!

Trots att jag är långt ifrån jobb och karriär har jag sökt mig till en karriärcoach. Kan låta mer än märkligt. Men jag kan lova er att det inte är märkligt. Nej det är riktigt bra. Trots att jag ingen karriär har. Tre barn, man, pärla och en hel del gamla bekymmer får därför fylla tiden med coachen.

Jag har lärt mig mycket om mig själv. T ex att jag har svårt för negativa personer. Samt personer som är rigida. Som står på sig och klarar av att hålla sig till sin åsikt. Anledningen till detta tror vi är (för det var då inte jag som kom på det... men det lät mkt rimligt när coachen sa det...) avundsjuka. Jag vill också kunna vara negativ och åsiktsrigid. Så nu ska jag öva. Vill därför sända ut en varning. Om ni uppfattar mig negativ samt svår att övertala så är det för att jag övar. Sen när jag kan... då blir jag ännu värre. Men nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar