måndag 14 februari 2011

Det blir en Happy Valentine

Det börjar ljusna i tunneln. Smärtan avtar. Fick ta till något annat än piller idag. De gav ju ändå inget resultat. Letade efter tips och fann en dansk kvinna. Kan verka obehagligt. Med danskar alltså. Men det var det inte.

Att det ljusnar är bara tack var den magiska danska kvinna. Hon gjorde något med min kropp. Fråga mig inte vad hon gjorde. För det vet jag inte. Men hon pillade lite på mig och sa sig få igång musklerna och nervbanorna. Det verkar ha gett resultat. Jag kan faktiskt le utan att ha ätit en massa piller.

Fick fira med att gå och bada med barnen. Glömde kläder till S. Det accepterade han inte. Han ville också bada. Det fick bli klädsim. Blöjan vägde ca fyra kilo när vi tog av den.

Nu kära vänner önskar jag er en riktigt Happy Valentine. Njut av era nära och kära. Det ska jag göra. Lite kött och vin hoppas jag på med maken på "strang". Barnen de får stanna hemma och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar