lördag 5 februari 2011

Ego Girl

En av mina kära systrar håller mig uppdaterad med vad som sker i Sverige. Hennes fokus är framförallt böcker. Nu senast damp "Ego Girl"av Carolina Gylling ned. Tittade på den i en dag. Läste någon lite mer seriösbok om välgörenhet. Ville egentligen läsa den. Har försökt mig på den seriösa boken ett bra tag. Men den fick åka tillbaka in i bokhyllan.

Egogirl blev min för ett tag. Alldeles för kort tag. Herregud vilken kvinna. Vad hon varit med om. Hur hon handskas med det. Jag är imponerad. Fick lära mig en massa fantastiska saker som en alldeles för tråkig och seriös flicka som jag inte kan. Saker om knark, snusk och hur det riktiga modellivet funkar. Först blev jag avundsjuk, men ju längre jag läste kände jag att "Präktig Girl" ändå är rätt så ok. Kanske till och med riktigt bra.

Bild lånad av: vildvittra.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar