torsdag 17 februari 2011

God Jättetidigmorgon

Så hur blev det? Fick jag sova? Jo fram till fem var det lugnt. Sen drog O i gång med sång och skrik. Av det vaknade S och sen också G. 05.32 var alla vakna... G bygger smålego. Det är hans nya passion. O ligger i sin säng o surar. Vill inte vara själv. Vill inte sova. Går man ur rummet skriker han sjukt högt. E ligger där just nu på golvet. Med Morran som huvudkudde. Han kommer nog ut snart....

Så God Jättetidigmorgon på er. Hoppas ni får en fin dag. Själv ska jag knarka kaffe, så jag i alla fall blir halvtrevlig. Får jag till en liten powernapp kan jag kanske gå att ha i möblerade rum.

Bild lånad av: amorina.se

2 kommentarer:

  1. Visst är det tur att Mårran finns, och har en positiv sida.. Erik är ju van att ha den vid sängen sedan 2-årsåldern så det passar väl bra att ha henne(?) som kudde..
    Eva

    SvaraRadera
  2. Precis! Det gick alldeles utmärkt! Han kom ut ganska så snart... men tro inte att O somnade... Kram kram

    SvaraRadera