torsdag 17 februari 2011

I en Porsche

Efter vårens kampanj - catch cheating spouse - på taxibilarna, har det varit tyst ett tag. Nu är de på G igen. Taxibilarna. Med en kampanj som får min fantasi och även till viss del avundsjukan att flöda. Reklamkampanjen som väcker detta är, do-it-in-porsche.sg.

Visst vekar det lockande och spännande. Men så när jag kollat in hemsidan blir jag besviken. Riktigt besviken. Visar sig vara ett hyrbilsföretag som riktar sig till kunder som vill göra sin omgivning avundsjuk genom att köra runt i en flott bil. Inte alls så spännande som jag trodde... Är det bara jag? Eller är det månne så det ska vara? Jag är bara normal...

2 kommentarer:

  1. Falsk marknadsföring kallas det ;)
    Tack för lyckönskningar. Är lite tungt nu måste jag säga, trots att jag vet att det är en kort period bara men fy fasen för att se sitt barn ha ont på det här sättet...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Jag hade ju önskat mig mycket mera av den kampanjen!

    SvaraRadera