onsdag 16 februari 2011

Sova är Najz

Jag tycker att sova är najz, men dessvärre har det inte blivit av. En del har det ju så klart blivit. Men inte så mycket som jag behöver för att vara trevlig, snygg och lycklig. Nej nu börjar jag bli gnällig, känna mig skruplig och så har jag fått en hjärna om inte alls funkar.

Så nu är klockan 20.10 och jag går och lägger mig. Måste ta tag i detta. Två barn är vakna. De två minsta. De brås mest på sin pappa och gillar att vara vakna på kvällen. Jag och G vi sover snart... hoppas det blir en bra natt. I alla fall bättre än i natt. Måste nog också ta tag i den lilla nattterroristen... snart... snart... inte idag och inte imorgon heller för den delen....

4 kommentarer:

  1. Sömnkur...sömnkur...sömnkur....

    SvaraRadera
  2. Just precis. Måste bara samla mod och kraft och jaga ut knattetimmetanterna ur min skalle. För enligt dem skadar det barnet för typ hela livet... kanske lite överdrivet... men halva livet i alla fall...

    SvaraRadera
  3. Förvisso är ju både Nicholas och Fabian lite halvknäppa men inte beror det på sömnkurandet....

    Skämt åsido - alla sömnkurer kan ju inte vara av ondo. Det gäller bara att resonera sig fram till den modellen man gillar bäst, anpassa den till sin egen värld och sen vara KONSEKVENT. Det är liksom den springande punkten i alla kurer. Och du som är så disciplinerad borde inte ha några problem med det. Jag förstår om Louise H och gänget inte gillar Anna W, men man behöver ju inte köra hennes kur fullt ut. Det gjorde inte vi - vi modellerade om den till vår egen kur.

    Puss!!

    SvaraRadera
  4. Tack vännen! Jag laddar mentalt. Snart kör vi! Ha det kalas! C

    SvaraRadera