fredag 11 februari 2011

Ny Kropp Sökes

Smärtan har tilltagit... träningsvärken tar över min kropp. Ska inte simning vara skonsamt?? Känner mig lurad. Riktigt lurad. För att överleva dagen har Voltaren T bilvit min följeslagare. Värmen sprids i kroppen och jag njuter. Äntligen lite tid utan SMÄRTA. Provade också det lite mer romantiska skumbadet. Dock utan effekt. Blev mest svettig. Bad i tropikerna är varmt. Riktigt varmt. Nästan för varmt. Nej om jag inte ska bli tablettmissbrukare behövs något annat.

Såg en annons med rubriken "New Year, New Brain". Den fick mig att hoppas - kanske finns en ny kropp att få. Den här jag har nu känns lite väl sliten och svag. Känns inte som den kommer bli stark igen. Jag får leta vidare efter en annons för nya kroppar. Kanske kanske har jag tur... Sannolikheten bör ju öka när jag bor här...

Happy Friday!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar